26 mar 2009

Eagles Of Death Metal

Bé, he estat bastant de temps fora actualitzar, he tengut examens i avui els he acabat.
Sa qüestió es que es dimarts vaig anar a n'es conçert de Eagles Of Death Metal en sa inestimable companyia d'en Manu, en Maci i en Tomeu. Es conçert va estar molt bé, era sa Bikini que no es massa gran i ademés era dimarts i no havía massa gent per lo que varem poder estar bastant aprop sense cap problema i s'ambient va estar molt be, en jesse Hughes va fer unes quantes bromes a part d'es topic de dir que s'ho estava passant molt bé. Sa majoria de cançons que varen tocar eren d'es nou album que jo encara no he escoltat, pero vaig disfrutar molt, varen caure ses bones i tipiques i fins i tot alguna versió com "Brown Sugar" d'es Rolling. Sa banda en general era molt graciosa, estava es bateria de Queens of the Stone Age , un baixista super "Cool" que realment donava es pego com estrella de rock, un guitarrista que era tot un personatge gordet, d'uns 45 anys com a minim amb una cresta blava i pinta de surenyo i com no en Hughes amb es seu bigoti (que tots els homes del public havien imitat) i el seu cabell pentinat cap enrera. El public també era curiós, casi tots amb camises de quadros i bigotis. Avans de les dotze ja haviem arrivat a sa casa de Sants i jo vaig agafar es tren de les 12 i quart cap a Sitges. Em vaig divertir molt i ademés feia dues setmanes que no sortia.
Apart d'aixó n'Àlex de la meva calsse m'ha iniciat en el mon d'Arcade Fire mentre que incitat per n'Ignaci també he escoltat Ladyhawke i Hadouken!. També he mirat es cartells de molts d'es festivals que se fan en s'estiu i he descobert que Blur i Jane's Addiction han tornat, pero no crec que vagi a cap festival, tenc ganes d'estiu, encara no sé el que faré.
Els ecamens han anat bé blah blah blah...
Es Flikr d'en tomeu hi ha algunes fotos d'es conçert http://www.flickr.com/photos/aporgarfum/.

Salut i vagi be. 


Edit: Despres de publicar aquesta entrada n'Álvaro m'ha passat aquest video que he trobat molt graciós. It makes no fucking sense.

No hay comentarios: