11 abr 2009

Setmana santa a casa

Ja vaig avisar fa temps de que probablement faria una entrada a lo Gonzale. Be, aquesta setmana santa he estat uns dies a Mallorqueta i he feet bastantes fotos, aixi que aqui va la meva entrada a lo Gonzale, amb menys gust i més aborrida.

Dissabte vaig arribar en Es Molinar, ca meva estava plena de gent fent panades i crespells (estrelletes), vaig fer sa panada de rigor (que va quedar bastant malament...) i vaig partir rapidament a ca n'Enric a sopar, veure es futbol, i sortir per Gomila.
Sa nit va ser normaleta, res a destacar excepte quan vaig trobar a n'Alvaro i na Laura. N'Alvaro anva bastant cego i em va acusar de  postmodern (ja ho va arreglar amb sa tipica disculpa de dia de resaca...)
Es diumenge va fer un dia molt guapo i a s'horabaixa vaig anar a veure a en German, que ja tocava. Vaig fer aqueixa foto a s'aturada d'es bus, 100% molinarera.

En es final varem fer un passeig per palma amb en Joan i en Carlos, vaig riure molt, varem veure sa processó (no en tenc ni idea de com s'escriu) i varem fer un intent fallit de berenar a Ca'n Joan de s'Aigo (si, ho he escrit en plan gonella). Vaig tornar a casa a les 9 i mitja ja que pretenia visitar es Ramón Lull es dillums.

Evidentment, sa meva intenció de visitar s'institut es va quedar en el plà de les idees i en comptes d'això vaig quedar amb n'Enric per fer una passeigadeta per Palma.


Varem veure s'exposició de fotos d'es Born i sa d'en Mucha (una altre vegada) d'es Gran Hotel.




Es dimarts demati si que vaig visitar es Ramón Llull i mentres esperava que sortisin vaig aprofitar per donar una volta per es casc antic. 
Vaig veure aquest joier davant de sa seva tenda esperant clients i parlant de tant en tant amb ses veines que passaven.
A s'horabaixa vaig anar amb en maci a es berenar/sopar a ca'n Manu a sa Vileta. No duia sa camara. Sa casa d'en Manu és molt guapa. Vaig poder probar tot tipus d'experiments culinaris com ses "galletes" de na Paula (eren realment bones) o es pastis d'anous de na Carme, celebrarem s'aniversari de n'Arnau i vaig xerrar amb gent que feia temps que no veia (Lisa, mos quedarem a mitges). Partirem prest a veure es partit d'es Villareal pero, vista sa pluja que mos va caure, em vaig rajar.

Es dimecres era es dia de sa festa d'es Liceu. Vaig anar a cercar a n'Enric sobre les cinc i mitja i donarem una volta per es casc antic, on vaig veure  aquests ulls.

 
Acte seguit varem anar a cercar a en Marc a sa feina i a en Biel i na Laura a c'an Biel per anar amb ten en es liceu.




Arribats en es Liceu vejerem sa primera part d'es partit d'el Barça i ferem un partidet de futbol a sa pista blanca.





Acabada sa festa i es partit partirem cap a Palma amb es bus.

En es Cancún mos varem trobar en German i en Carlos jugant a es futbolin. Varem fer uns dardos i varen venir na Carme, n'Elisa, na María i n'Ana.





Varem xerrar amb aquests dos que anvaven ben gats (borratxos).




Mos trobarem en Xot que mos va contar lo involucrat que esta en es moviment antibolonia.


Aquest cartell no te cap sentit.


Varem estar un rato a ses escales d'es pinzell i cap a cases.




Es dijous varem anar a un concert d'una banda tribut a Pantera a Tunel. Va ser molt bo.






Es divendres vaig tornar...



1 comentario:

Anónimo dijo...

no comentastes cuando me vistes en can jose! pobre de ti cuando vengas!!! ^^