8 feb 2010

Fa molt de temps que no faig una entrada i ara mateix estic una mica avorrit, aixi que aqui va. Be, en realitat sa rao per sa que no he fet cap entrada es per que no tenia massa cosa que contar aixi que aixo serà un poc de tot.
Primer, aquesta setmana he recuperat sa activitat concertil despres del descans que em vaig prendre al gener. Així el dimecres vaig anar a Fu Manchu a la [2] amb en Tomeu i en Maci, es dijous vaig anar a Sunn O))) (sens dubte el millor concert de la setmana) a la Apolo amb en Tomeu i es seu company de classe en Jaume i es dissabte vaig anar a Arctic Monkeys (d'aquests ja no us poso link a la Wikipedia ni hòsties, si no sabeu qui son ja us apanyareu) al Sant Jordi Club amb l'Alex, el Pere, l'Òscar i la germana de l'Àlex. No us avorriré amb les cròniques dels concerts, el dels Arctic Monkeys ja esta més que cobert i el de Sunn O))) em fa mandra explicar-lo, si busqueu videos en directe al youtube probablement trobeu algo, i també hi ha alguna crònica penjada per alla.

Ara us poso dues fotos que vaig fer fa unes setmanes i que no crec que siguin molt bones pero be, son de les poques que he fet desde el concert de Beach Beach.

Un paraigües penjat d'un mastil d'aquells per les banderes de colors (aquelles de "jo! mama jo vull banyarme, no importa que hi hagi bandera vermella!") de la platja.

Una que va molt acord amb els concerts que he vist aquesta setmana.


Una versió alternativa tallada més abaix.


I finalment una espècie de poster del Molinar que s'em va acudir el dimecres a classe de françés i que despres vaig fer en photoshop per que m'avorría (la font no em convenç en absolut pero em feia mandra buscar més i el punt de la "i" es blau, pero ara que el vaig aqui l'hauria d'haver fet d'un una mica mes clar).


No tinc cap recomanaciío musical que fer per que tampoc estic escoltant cap grup en concret ara mateix...

No hay comentarios: