24 nov 2010

1#

He contat aquest fail unes quantes vegades aquesta setmana i a tothom els ha fet molta gràcia.

Estava jo a l'Antiga Fàbrica Damm, escoltant Belle & Sebastian. Una mica de mala llet per que jo volia veure Toundra a la plaça Joan Coromines. A la majoria de la gent amb la que estava no la coneixia, eren tot moderns de més de 23 anys. Hi havia en Pau i en Tomeu amb ses seves respectives al·lotes. Així que sol, de mala llet i cansat movent-me sense ganes al ritme dels hits de Belle & Sebastian.
De sobte se m'acosta una de les noies que no coneixia de res:

-Hola
-Hey
-Et veig una mica avorrit aqui amb les dues parelletes... Per qué no vens amb els solters?
-Mmm... Es que no parlo amb desconeguts (és completament cert, no parlo amb desconeguts, encara menys quan son dones guapes que m'intimiden)
El sorprenent aqui és que la noia no va sortir corrents.
-Ah... Em dic [blah]
-Jo em dic [Dk]
-Ara ja ens coneixem, ja podem parlar!
-Mmmmm... No, això no funciona aixi.

No hay comentarios: